Legi si regulamente importante AICI
Având în vedere noile reglementări ARACIS, pentru respectarea acestora vor fi modificate unele din regulamentele ULBS.
Acestea se vor regăsi pe site după aprobarea în Senatul Universității. Vă recomandăm parcurgerea lor pentru a vă cunoaște drepturile și obligațiile
ANUNT MOBILITATE DEFINITIVĂ STUDENTI
– Model cerere mobilitate definitivă
Cazarea în căminele studențești în anul universitar 2022/2023 se va desfășura conform următorului calendar:
Valabil pentru Facultatea de Medicină
5 – 14 septembrie | Înscrieri online în platforma de cazare |
15-16 septembrie | Validare de către Comisia de Cazare pe Facultate |
19 septembrie | Afișare rezultate cazare (inclusiv liste așteptare) – de către Facultate |
20 septembrie | Confirmare online locuri de cazare |
21 septembrie | Rezultate după confirmări |
Confirmări ale studenților care au glisat din lista de așteptare | |
22-25 septembrie (ora 20) | Preluare camere |
26 septembrie | Rezultate după preluare camere |
Liste așteptare, centralizate de la toate facultățile |
Vă rugăm să consultați link-ul
https://campus.ulbsibiu.ro/ro/cazarea-in-caminele-studentesti-in-anul-universitar-2022-2023/
TABERE STUDENȚEȘTI
LOCURI IN TABERELE STUDENȚEȘTI
Comisia de selecție a studenților beneficiari de loc tabără
Metodologia privind organizarea taberelor studențești
ANUNŢ IMPORTANT
CEREREA PENTRU SOLICITAREA UNUI LOC ÎN TABĂRĂ SE DEPUNE ÎN PERIOADA 06 – 10 iulie 2022 pe adresa de e-mail medicina@ulbsibiu.ro
- numărul de locuri pentru Facultatea de Medicină – 10
GHID PRACTICĂ DE SPECIALITATE
MEDICINA | MEDICINA DENTARA | FARMACIE | ASISTENȚĂ MEDICALĂ GENERALĂ | TEHNICĂ DENTARĂ |
ANUL I | ANUL I | ANUL I | ANUL I | ANUL I |
ANUL II | ANUL II | ANUL II | ANUL II | ANUL II |
ANUL III | ANUL III | ANUL III | ANUL III | |
ANUL IV | ANUL IV | ANUL IV | ||
ANUL V | ANUL V | ANUL V | ||
PLANIFICARE SESIUNE EXAMENE – semestrul II; 06 – 26 iunie 2022 – Studii universitare de licență
PLANIFICARE SESIUNE EXAMENE – semestrul II; 06 – 26 iunie 2022 – Studii universitare de master
În perioada 16 – 22 mai 2022 se depun la secretariat cererile pentru susținerea examenelor de diferență și a examenelor pentru refacerea de credite ( discipline nepromovate în anii anteriori) – semestrul II, după achitarea taxei aferente acestora on-line în contul UMS, astfel:
- Taxă examen diferență – 35 lei
- Taxă examen refacere credite calculată astfel: nr. credite aferent disciplinei de recuperat/ nr. total de credite aferent anului corespunzător disciplinei de recuperat x taxa de școlarizare aferentă anului de studiu în care este înmatriculat studentul
Pași achitare taxă
Financiar → plăți
Tip taxa → taxă pe disciplină
An studiu → An studiu actual 2021-2022
Taxă disciplină → Taxa refacere credite
Tip plan → plan refaceri
MODEL CONVENTIE CADRU PRACTICA – Convențiile se depun la secretariat în trei exemplare originale
PLANIFICARE SESIUNE DE RESTANȚE – SEMESTRUL I, (14 februarie 2022 – 20 februarie 2022)
Burse sociale
Dosarele pentru acordarea burselor sociale pentru semestrul II, anul univeristar 2021/2022 se depun în perioada 28.02.2022 – 11.03.2022 la Secretariat, în programul cu publicul
Actele necesare întocmirii dosarului de bursă socială se regăsesc în Regulamentul privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenți.
Dosarele de bursă socială se preiau numai dacă sunt complete!
Burse speciale de ajutor social
Dosarele pentru acordarea burselor speciale de ajutor social pentru semestrul II, anul univeristar 2021/2022 se depun în perioada 07.03.2022 – 18.03.2022 la Secretariat, în programul cu publicul
PLANIFICARE SESIUNE EXAMENE – semestrul I; 17 ianuarie 2022 – 6 februarie 2022
MOBILITĂȚI STUDENȚEȘTI ERASMUS+ AXA KA107 cu țările partenere din afara Uniunii Europene
Anunț selecție Erasmus + axa KA107 (NON UE)
Anunț selecție Erasmus + axa KA107 – Partner Countries (NON UE)
Anexa 1_Formular de candidatura studenti
Anexa 1_Formular de candidatura pentru studenti plasament
Anexa 2_Locuri Disponibile pentru mobilitati de studiu Erasmus+ Partner Countries CF6
COORDONATORI PRACTICA AN UNIVERSITAR 2021-2022
ALEGERI STUDENTESTI
Invalidare turul I pentru alegerile studenților reprezentanți
Atașat găsiți procesele verbale realizate de către Comisia de Alegeri pentru invalidarea turului I pentru studenții reprezentanți în Consiliile Facultăților și Senatul Universitar.
Proces verbal de invalidare turul I de alegeri pentru studenti-CF
Proces verbal de invalidare a turului I de alegeri pentru studenti-SENAT
CANDIDATI VALIDATI PENTRU FUNCTIA DE STUDENTI REPREZENTANTI
SECTIILE DE VOTARE PENTRU ALEGERILE STUDENTESTI
PLANIFICARE EXAMENE – SESIUNEA 15-24 NOIEMBRIE 2021 (anii IV – VI de studii, specializarea Medicină)
Pentru studentii Facultatii de Medicina care urmeaza Modulul Psihopedagogic:
Practica pedagogica – orarul pe specializari este urmatorul:
- Specializarile Farmacie si AMG – dna lector. univ.dr. Spanu Simona (simona.spanu@ulbsibiu.ro) – cod wrlmiuf, orar Joi 18-20
- Specializarile Medicina si Medicina Dentara – lector univ. dr. Alina Mag (alina.mag@ulbsibiu.ro)– cod cxpde4e, orar Vineri 14-16.
Managementul clasei semestrul I – prof. univ. dr. Carmen Sonia Duse
https://classroom.google.com/c/Mzk5NzMxNTkxNDYy?cjc=httwffn
Instruire Asistata de Calculator Medicină: cod frrmqfq, Lector univ. dr. Ştefania Kifor
ANUNT REFERITOR CERERI ECHIVALARE
Conform deciziei Comisiei de echivalări a creditelor și de validare a transferurilor, delegată de Consiliul Facultății de Medicină (Proces verbal 1691/08.06.2015) cererile de echivalare se depun în primele două săptămâni de la începerea fiecărui semestru, la secretariat sau pe e-mail, astfel încât în cazul respingerii cererii de echivalare să existe timpul necesar pentru derularea activității didactice presupuse de disciplina respectivă.
Pentru semestrul I, an universitar 2021-2022 nu se mai primesc cereri de echivalare.
LISTA STUDENȚILOR BURSIERI, DIN FONDURI DE LA BUGETUL DE STAT, semestrul I an universitar 2021-2022
Burse sociale si de excelenta
Dosarele pentru acordarea burselor sociale pentru semestrul I, anul univeristar 2021/2022 se depun în perioada 04.10.2021 – 18.10.2021 la Secretariat, în programul cu publicul
Actele necesare întocmirii dosarului de bursă socială se regăsesc în Regulamentul privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenți.
Dosarele de bursă socială se preiau numai dacă sunt complete!
Dosarele pentru acordarea burselor de excelență pentru anul univeristar 2021/2022 se depun în perioada 04.10.2021 –22.10.2021 la Secretariat, în programul cu publicul
Actele necesare întocmirii dosarului pentru bursa de excelență se regăsesc în Regulamentul privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenți
DOSARUL ( CEREREA ÎNSOȚITĂ DE ACTELE DOVEDITOARE – VENITURILE NETE/MEMBRU DE FAMILIE PE LUNILE IANUARIE – SEPTEMBRIE 2021) PENTRU REDUCEREA DE TAXĂ PE ANUL UNIVERSITAR 2021-2022 SE DEPUNE PÂNĂ LA DATA DE 11 OCTOMBRIE 2021 PE ADRESA DE E-MAIL decan.medicina@ulbsibiu.ro.
PROCEDURA PRIVIND ORGANIZAREA SI DESFASURAREA ACTIVITATII PRACTICE A STUDENTILOR IN CLINICA POLISANO
TUTORI DE AN – AN UNIVERSITAR 2021-2022
ORARE – SEMESTRUL I, AN UNIVERSITAR 2021-2022
MEDICINA | MEDICINA DENTARA | FARMACIE | ASISTENȚĂ MEDICALĂ GENERALĂ | TEHNICĂ DENTARĂ |
ANUL I | ANUL I | ANUL I | ANUL I | ANUL I |
ANUL II | ANUL II | ANUL II | ANUL II | ANUL II |
ANUL III | ANUL III | ANUL III | ANUL III | ANUL III |
ANUL IV – modul I | ANUL IV | ANUL IV | ANUL IV | |
ANUL V- modul I | ANUL V | ANUL V | ||
ANUL VI- modul I | ANUL VI |
SECRETAR RESPONSABIL CU ACTIVITATEA DIDACTICĂ PE SPECIALIZARE ȘI AN STUDIU, AN UNIVERSITAR 2021-2022 | |||
Specializarea | An | Secretar responsabil | adresa e-mail |
Medicină | I | Călinoiu Iulia | iulia.calinoiu@ulbsibiu.ro |
Medicină | II | Bacnaș Mirela | mirela.bacnas@ulbsibiu.ro |
Medicină | III | Bacnaș Mirela | mirela.bacnas@ulbsibiu.ro |
Medicină | IV | Țiții Liliana | liliana.titii@ulbsibiu.ro |
Medicină | V | Floca Elisabeta | elisabeta.floca@ulbsibiu.ro |
Medicină | VI | Isdrailă Roxana | roxana.isdraila@ulbsibiu.ro |
Medicină Dentară | I | Isdrailă Roxana | roxana.isdraila@ulbsibiu.ro |
Medicină Dentară | II | Călinoiu Iulia | iulia.calinoiu@ulbsibiu.ro |
Medicină Dentară | III | Isdrailă Roxana | roxana.isdraila@ulbsibiu.ro |
Medicină Dentară | IV | Floca Elisabeta | elisabeta.floca@ulbsibiu.ro |
Medicină Dentară | V | Călinoiu Iulia | iulia.calinoiu@ulbsibiu.ro |
Medicină Dentară | VI | Floca Elisabeta | elisabeta.floca@ulbsibiu.ro |
Farmacie | I | Țiții Liliana | liliana.titii@ulbsibiu.ro |
Farmacie | II | Bacnaș Mirela | mirela.bacnas@ulbsibiu.ro |
Farmacie | III | Floca Elisabeta | elisabeta.floca@ulbsibiu.ro |
Farmacie | IV | Floca Elisabeta | elisabeta.floca@ulbsibiu.ro |
Farmacie | V | Floca Elisabeta | elisabeta.floca@ulbsibiu.ro |
Asistență Medicală Generală | I | Țiții Liliana | liliana.titii@ulbsibiu.ro |
Asistență Medicală Generală | II | Călinoiu Iulia | iulia.calinoiu@ulbsibiu.ro |
Asistență Medicală Generală | III | Isdrailă Roxana | roxana.isdraila@ulbsibiu.ro |
Asistență Medicală Generală | IV | Țiții Liliana | liliana.titii@ulbsibiu.ro |
Tehnică Dentară | I | Bacnaș Mirela | mirela.bacnas@ulbsibiu.ro |
Tehnică Dentară | II | Isdrailă Roxana | roxana.isdraila@ulbsibiu.ro |
Tehnică Dentară | III | Călinoiu Iulia | iulia.calinoiu@ulbsibiu.ro |
Master „Management Sanitar” | I | Stiniguță Crina | crina.stiniguta@ulbsibiu.ro |
Rezidențiat | Alaman Simona | simona.alaman@ulbsibiu.ro | |
STRUCTURA GRUPELOR ȘI SEMIGRUPELOR – AN UNIVERSITAR 2021-2022
MEDICINA | MEDICINA DENTARA | FARMACIE | ASISTENȚĂ MEDICALĂ GENERALĂ | TEHNICĂ DENTARĂ |
ANUL I | ANUL I | ANUL I | ANUL I | ANUL I |
ANUL II | ANUL II | ANUL II | ANUL II | ANUL II |
MEDICINA III | ANUL III | ANUL III | ANUL III | ANUL III |
ANUL IV | ANUL IV | ANUL IV | ANUL IV | |
ANUL V | ANUL V | ANUL V | ||
ANUL VI | ANUL VI |
LISTE FINALE CU IERARHIZAREA STUDENȚILOR PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2021-2022
MEDICINĂ | MEDICINĂ DENTARĂ | FARMACIE | ASISTENȚĂ MEDICALĂ GENERALĂ | TEHNICĂ DENTARĂ |
Anul II | Anul II | Anul II | Anul II | Anul II |
Anul III | Anul III | Anul III | Anul III | Anul III |
Anul IV | Anul IV | Anul IV | Anul IV | |
Anul V | Anul V | Anul V | ||
Anul VI | Anul VI |
ANUNT PRACTICA PEDAGOGICA
PENTRU STUDENTII INSCRISI IN ULTIMUL AN LA MODULUL PSIHOPEDAGOGIC – PRACTICA PEDAGOGICA SE SUSTINE ONLINE IN FIECARE JOI, ORELE 18.00-21.00, COD CURS cxpde4e, lector dr. ALINA MAG (alina.mag@ulbsibiu.ro)
ANUNT PSIHOLOGIA EDUCATIEI AN I
PENTRU STUDENTII INSCRISI IN ANUL I LA MODULUL PSIHOPEDAGOGIC – PSIHOLOGIA EDUCATIEI SE SUSTINE ONLINE IN FIECARE MIERCURI, ORELE 18.00-21.00, COD CURS GOOGLE CLASSROOM vjdatdz, conf univ dr. Olivia ANDREI ( olivia.andrei@ulbsibiu.ro ), DPPD.
LISTE PROVIZORII CU IERARHIZAREA STUDENȚILOR PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2021-2022
MEDICINĂ | MEDICINĂ DENTARĂ | FARMACIE | ASISTENȚĂ MEDICALĂ GENERALĂ | TEHNICĂ DENTARĂ |
Anul II | Anul II | Anul II | Anul II | Anul II |
Anul III | Anul III | Anul III | Anul III | Anul III |
Anul IV | Anul IV | Anul IV | Anul IV | |
Anul V | Anul V | Anul V | ||
Anul VI | Anul VI |
PLANIFICARE SESIUNE RE-EXAMINĂRI – 23-24 SEPTEMBRIE 2021
Procedura de desfasurare a activitatii de cazare
Repartizare locuri în cămine – lista după confirmări
Repartizare locuri în cămine – lista după contestații
Pentru a beneficia de loc în căminele
studențești, trebuie sa vă confirmați locul online, prin
completarea și transmiterea formularului din link-ul:
https://forms.gle/nJepgScvyPykyJnJ7
în perioada 18 – 19 septembrie 2021.
RAPORT CREDITE ȘI MEDII DUPĂ SESIUNEA DE RESTANȚE ȘI MĂRIRI DE NOTE – AN UNIVERSITAR 2020-2021
MEDICINĂ | MEDICINĂ DENTARĂ | FARMACIE | ASISTENȚĂ MEDICALĂ GENERALĂ | TEHNICĂ DENTARĂ |
Anul I | Anul I | Anul I | Anul I | Anul I |
Anul II | Anul II | Anul II | Anul II | Anul II |
Anul III | Anul III | Anul III | Anul III | |
Anul IV | Anul IV | Anul IV | ||
Anul V | Anul V |
SESIUNE RE-EXAMINĂRI 23 – 24 SEPTEMBRIE 2021
Cererile de re-examinare se depun on line pe adresa de e-mail a secretarei responsabilă de anul și specializarea respectivă în perioada 16 – 19 septembrie 2021, pentru maxim două discipline.
Re-examinarea este posibilă dacă studentul nu a obținut notă de promovare într-una din sesiunile anterioare de examen (sesiunea de examene, respectiv sesiunea de restanțe).
Cererile vor fi însoțite de dovada achitării taxei de re-examinare (35 lei), care se face on line în programul UMS.
Confirmarea locului de cazare în căminele studențești, în anul universitar 2021/2022 se va putea efectua după afișarea listelor de cazare după contestații
Repartizarea in camine – liste provizorii
CALENDAR CAZARE APROBAT PENTRU FACULTATEA DE MEDICINĂ
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR INTERESAȚI DE MODULUL PSIHOPEDAGOGIC
PLANIFICARE EXAMENE RESTANȚE – SEM.II ȘI MĂRIRI – 06-12 SEPTEMBRIE 2021
EXAMENUL DE PRACTICĂ DE VARĂ SPECIALIZAREA FARMACIE AN V ARE LOC ÎN DATA DE 03.09.2021, ORA 15,00, SALA M01
ANUNȚ IMPORTANT – IERARHIZAREA STUDENȚILOR PE LOCURI FINANȚATE DE LA BUGETUL DE STAT
REGULAMENT PRIVIND OCUPAREA LOCURILOR PENTRU STUDII FINANȚATE DE LA BUGETUL DE STAT
PROGRAM CU PUBLICUL ÎN SECRETARIATUL FACULTĂȚII DE MEDICINĂ ÎN PERIOADA 09-31 AUGUST 2021 ESTE DE LUNI PÂNĂ VINERI, ÎNTRE ORELE 9,00-12,00.
Cazarea în căminele studențești în anul universitar 2021/2022
Componenţa comisiei de cazare constituită la nivel de facultate
ANUNȚ derulare program EURO 200 – termen depunere la decanat 15.06.2021
Anexa nr. 2 – Declaratie pe proprie raspundere
Anexa nr. 3 – Declaratie pe proprie raspundere
Anexa nr. 4 – Declaratie pe proprie raspundere
PLANIFICARE SESIUNE EXAMENE SEMESTRUL II 2020-2021 (14 iunie 2021 – 04 iulie 2021)
Anunț acordare burse speciale – Termen – 19.05.2021, ora 10,00
Anunț acordare subvenție individuală de sprijin pentru cazarea studenților. Cerere tip de solicitare a indemnizatiei individuale de sprijin
Cererile de diferență/restanță se depun on line pe adresa de e-mail a secretarei responsabilă de anul și specializarea respectivă în perioada 26 mai 2021-02 iunie 2021.
Cererile vor fi însoțite de dovada achitării taxei de diferență/restanță (35 lei), care se face on line în programul UMS.
PLANIFICARE EXAMENE – SESIUNEA 19-28 APRILIE 2021 (anii IV – VI de studii, specializarea Medicină)
CALENDARUL PROCESULUI DE ACORDARE A BURSELOR
– Depunere dosare pentru bursele sociale – 08-16 martie 2021
– Afișare liste cu studenții bursieri – 24 martie 2021
– Depunere contestații on-line la adresa de e-mail decan.medicina@ulbsibiu.ro în data de
▪ 24 martie 2021, și
▪ 25 martie 2021 – până la ora 10
– Rezultate contestații 26 martie 2021
– Afișare liste finale cu studenții bursieri 26 martie 2021
ANUNȚ DEPUNERE DOSARE BURSE DE AJUTOR SOCIAL – SEM. II, AN UNIVERSITAR 2020-2021
ANUNȚ DEPUNERE CERERI DE ECHIVALARE – SEM.II, AN UNIVERSITAR 2020-2021
ORARE SEMESTRUL II AN UNIVERSITAR 2020-2021
MEDICINA | MEDICINA DENTARA | FARMACIE | ASISTENȚĂ MEDICALĂ GENERALĂ | TEHNICĂ DENTARĂ |
ANUL I | ANUL I | ANUL I | ANUL I | |
ANUL II | ANUL II | ANUL II | ||
ANUL III | ANUL III | ANUL III | ||
ANUL IV | ANUL IV | |||
|
ANUL V | |||
ANUL VI– modul III | ANUL VI |
|
PLANIFICARE SESIUNE RESTANȚE SEMESTRUL I, AN UNIVERSITAR 2020-2021
PLANIFICARE SESIUNE RESTANȚE MASTER SEMESTRUL I, AN UNIVERSITAR 2020-2021
PLANIFICARE EXAMENE – SESIUNEA 08-17 FEBRUARIE 2021 (anii IV – VI de studii, specializarea Medicină)
PLANIFICARE SESIUNE EXAMENE SEMESTRUL I 2020-2021 – MASTER
PLANIFICARE SESIUNE EXAMENE SEMESTRUL I 2020-2021
HAC_46_Anexa_1_Reduceri taxa de scolarizare 2020-2021
PLANIFICARE EXAMENE – SESIUNEA 16-26 NOIEMBRIE 2020 (anii IV – VI de studii, specializarea Medicină)
Lista finală studenţi bursieri sem.I, an univ.2020-2021 – din fonduri de la bugetul de stat
LISTĂ PROVIZORIE STUDENTI BURSIERI sem.I 2020-2021
ANUNȚ IMPORTANT depunere dosare bursă de excelență
ANUNȚ IMPORTANT depunere dosare bursă socială
Regulament privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenți
DOSARUL ( CEREREA ÎNSOȚITĂ DE ACTELE DOVEDITOARE) PENTRU REDUCEREA DE TAXĂ PE ANUL UNIVERSITAR 2020-2021 SE DEPUNE PÂNĂ LA DATA DE 23 OCTOMBRIE 2020 PE ADRESA DE E-MAIL medicina@ulbsibiu.ro
PROTOCOALE EPIDEMIOLOGICE
Up-date la Planul de măsuri – Spitalul Clinic Județean Sibiu
Spitalul Clinic Județean Sibiu
Spitalul Militar de Urgență „Dr. Alexandru Augustin” Sibiu
Spital General Căi Ferate Sibiu
ANUNȚ IMPORTANT PENTRU ABSOLVENȚII ȘCOLILOR POSTLICEALE ADMIȘI LA SPECIALIZAREA ASISTENȚĂ MEDICALĂ GENERALĂ
Metodologie pentru recunoașterea parțială a studiilor absolvenților școlilor posliceale
COORDONATORI DE PRACTICĂ 2020-2021
CONDIȚII DE PROMOVARE ÎN AN SUPERIOR
Cuvânt de deschidere a conducerii Facultății de Medicină – an universitar 2020-2021
BUN VENIT
Stimați studenți ai anului I din cadrul Facultății de Medicină,
Universitatea “Lucian Blaga” din Sibiu vă ureaza “Bun Venit!”, prin intermediul Facultății de Medicină, în noul an universitar 2020/2021 și vă felicită pentru alegerea facută.
Suntem bucuroși să primim, și în acest an, în familia noastră academică, o noua generație de studenți.
Facultatea noastra, are menirea, de a oferi studenților săi, o bază solidă, stabilă de formare și pregătire, pentru a obține specialisti de cea mai înaltă clasă.
In prima saptamana a acestui semestru, vă veți familiariza cu facultatea noastră, prin intermediul *Săptămânii de Orientare*.
Programul în care ne vom întâlni, la sediul Facultății de Medicină de pe str. Lucian Blaga nr. 2A este afișat mai jos
ANUNȚ IMPORTANT PENTRU STUDENȚI
Conform deciziei Comisiei de echivalări a creditelor și de validare a transferurilor, delegată de Consiliul Facultății de Medicină (Proces verbal 1691/08.06.2015) cererile de echivalare se depun în primele două săptămâni de la începerea fiecărui semestru, la secretariat, astfel încât în cazul respingerii cererii de echivalare să existe timpul necesar pentru derularea activității didactice presupuse de disciplina respectivă.
PROGRAM CU PUBLICUL
PENTRU REZOLVAREA SOLICITĂRILOR CARE NU POT FI REZOLVATE PRIN CORESPONDENȚĂ ELECTRONICĂ
PROGRAMUL CU PUBLICUL ÎN SECRETARIATUL FACULTĂȚII DE MEDICINĂ ESTE PERMIS DE
LUNI PÂNĂ VINERI, ÎNTRE ORELE 9,00-10,00; 14,00-15,00.
IERARHIZAREA STUDENȚILOR PE LOCURI FINANȚATE DE LA BUGETUL DE STAT 2020-2021
LISTELE FINALE CU IERARHIZAREA STUDENȚILOR PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2020-2021
ORARE, AN UNIVERSITAR 2020-2021, SEMESTRUL I
Orar MD I-VI_sem I_2020-2021 – MD I
Orar MD I-VI_sem I_2020-2021 – MD II
Orar MD I-VI_sem I_2020-2021 – MD III culori
Orar MD I-VI_sem I_2020-2021 – MD IV
Orar MD I-VI_sem I_2020-2021 – MD V
Orar MD I-VI_sem I_2020-2021 – MD VI
Orar FARMA III_sem I_2020-2021
SECRETAR RESPONSABIL CU ACTIVITATEA DIDACTICĂ PE SPECIALIZARE ȘI AN STUDIU | |||
SPECIALIZAREA | AN | secretar responsabil | adresa e-mail |
Medicină | I | Alaman Simona | simona.alaman@ulbsibiu.ro |
Medicină | II | Stiniguță Crina | crina.stiniguta@ulbsibiu.ro |
Medicină | III | Țiții Liliana | liliana.titii@ulbsibiu.ro |
Medicină | IV | Floca Elisabeta | elisabeta.floca@ulbsibiu.ro |
Medicină | V | Isdrailă Roxana | roxana.isdraila@ulbsibiu.ro |
Medicină | VI | Călinoiu Iulia | iulia.calinoiu@ulbsibiu.ro |
Medicină Dentară | I | Călinoiu Iulia | iulia.calinoiu@ulbsibiu.ro |
Medicină Dentară | II | Isdrailă Roxana | roxana.isdraila@ulbsibiu.ro |
Medicină Dentară | III | Floca Elisabeta | elisabeta.floca@ulbsibiu.ro |
Medicină Dentară | IV | Călinoiu Iulia | iulia.calinoiu@ulbsibiu.ro |
Medicină Dentară | V | Floca Elisabeta | elisabeta.floca@ulbsibiu.ro |
Medicină Dentară | VI | Călinoiu Iulia | iulia.calinoiu@ulbsibiu.ro |
Farmacie | I | Țiții Liliana | liliana.titii@ulbsibiu.ro |
Farmacie | II | Floca Elisabeta | elisabeta.floca@ulbsibiu.ro |
Farmacie | III | Floca Elisabeta | elisabeta.floca@ulbsibiu.ro |
Farmacie | IV | Floca Elisabeta | elisabeta.floca@ulbsibiu.ro |
Farmacie | V | Țiții Liliana | liliana.titii@ulbsibiu.ro |
Asistență Medicală Generală | I | Călinoiu Iulia | iulia.calinoiu@ulbsibiu.ro |
Asistență Medicală Generală | II | Isdrailă Roxana | roxana.isdraila@ulbsibiu.ro |
Asistență Medicală Generală | III | Țiții Liliana | liliana.titii@ulbsibiu.ro |
Asistență Medicală Generală | IV | Țiții Liliana | liliana.titii@ulbsibiu.ro |
Tehnică Dentară | I | Isdrailă Roxana | roxana.isdraila@ulbsibiu.ro |
Tehnică Dentară | II | Călinoiu Iulia | iulia.calinoiu@ulbsibiu.ro |
Tehnică Dentară | III | Isdrailă Roxana | roxana.isdraila@ulbsibiu.ro |
Master „Management Sanitar” | I | Stiniguță Crina | crina.stiniguta@ulbsibiu.ro |
Rezidențiat | Alaman Simona | simona.alaman@ulbsibiu.ro | |
PRECIZĂRI PRIVIND ÎNCEPEREA NOULUI AN UNIVERSITAR
Ordin comun MS MEC modificat _ 2020.09.24 superior
Plan de masuri ptr organizarea activitatii in ULBS_Senat_sept.2020